środa, 7 listopada 2012

nie kupię ponownie...

Jakiś czas temu stałam się posiadaczką podkładu Clinique Supermoisture makeup.
Bardzo się z niego cieszyłam, gdyż miał być to podkład nawilżający a w tamtym czasie moja cera potrzebowała dużego zastrzyku nawilżenia.




Opis producenta:
Podkład działający jak tradycyjny preparat nawilżający. Gwarantuje skórze promienisty blask i intensywne nawilżanie. Zapewnia lekkie do średniego krycia skóry i aksamitne wykończenie makijażu. Przeznaczony dla skóry suchej i mieszanej w stronę suchej.



Mój jest w kolorze 06 neutral ( dostępny jest również jaśniejszy 04 ivory lecz podczas moich zakupów go nie było) 

Podkład faktycznie daje niesamowite nawilżenie skórze, lecz nic poza tym. Jest bardzo ciężki kremowy co powoduje że trudno się go rozprowadza na skórze. Podkreśla suche miejsca na naszej buzi co w ciągu dnia wygląda bardzo nieestetycznie. I jego chyba największym minusem jest to, że zawiera mnóstwo drobinek co  w sztucznym świetle powoduje, że bardzo się świecimy. Jego cena również nie zachęca do zakupu gdyż kosztuje ona za 30 ml około 139 zł. 






Starałam się uchwycić złote drobinki, które tworzą z naszej buzi kulę dyskotekową :)

13 komentarzy:

  1. no to widzisz;) masz nauczkę. następnym razem przed zakupem tak drogiego badziewia poczytaj o nim więcej na internecie :) dobrze jest też sprawdzić kosmetyk w sklepie (najlepiej na buzi). Swoją drogą polecam Ci podkład M-U-S make up star :) kosztuje 70zł i jest obłędny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest to podkład dla mnie i mojej tłustej cery;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubimy tej kuli dyskotekowej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dostałam tester..tworzy okropną maskę i jest strasznie sztuczny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena powala niesamowicie.
    Lepiej by się sprawdzał jako balsam opalizujący do ciała :)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. za taka cene to bym w zyciu nie kupila

    OdpowiedzUsuń
  7. za tyle kasy taki marny efekt? jejku ... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo średni efekt za taką cenę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednak nie zawsze wysoka cena = wysoka jakość, ale podobno wyjątek potwierdza regułę, więc... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, przynajmniej nie będzie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogi bubel... dodatkowo kolor chyba nie trafiony?

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kolor w tubce mnie przerazil :O

    OdpowiedzUsuń